לאחר הריסת גשר הכוהנים • פורק מתחם האוהלים באומן

    מאבקי השליטה שמנהל ראש העיר מול מתחריו הפוליטיים כבר חרגה מזמן מכל הנורמות, ואף חברי הפרלמנט בקייב כבר התריעו שהמחלוקות הפנימיות בעירייה מחריבים אותה ואת העיר כולה, ופוגעים קשות בתיירות באוקראינה כולה
    דוד קליגר 3 Comment on לאחר הריסת גשר הכוהנים • פורק מתחם האוהלים באומן

    מה מניע את הרס מתחם אוהלי הלינה שקיימים כבר יותא מעשר שנים? • חוסר אישורי בניה או אנטישמיות טהורה?! • ההרס מגיע שבועיים לאחר פירוק' גשר הכהנים שעמד 7 שנים על מקומו • אחד העסקנים טוען: "אנטישמיות"

    צילום: ברסלב live
    מאבקי השליטה שמנהל ראש העיר מול מתחריו הפוליטיים כבר חרגה מזמן מכל הנורמות, ואף חברי הפרלמנט בקייב כבר התריעו שהמחלוקות הפנימיות בעירייה מחריבים אותה ואת העיר כולה, ופוגעים קשות בתיירות באוקראינה כולה
    23:52
    21.05.24
    יונת קפלן No Comments on "החשוב ביותר בנישואין שניים – הילדים": ההתמודדות של רבקה צפדיה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פועלי עיריית אומן ממשיכים להצר את צעדיהם של היהודים הרבים הבאים לבקר את העיר, זאת על אף שהעירייה כמעט ולא מתפקדת בעקבות סופת השלגים העזה הפוקדת את האיזור, הבוקר הגיעו פועלים בליווי משטרתי, למתחם אוהלי השינה שהוקמו לפני כ-10 שנים לרבבות העולים לאומן בימי ראש השנה בכדי להרוס את אחד מהם, בתואנה שאין לאוהל את האישורים הנדרשים, הבקשה לפירוק זה הוגשה ע"י הארגון האנטישמי הפועל באומן 'סבובודה' והיא אושרה ע"י ראש העיר שגם הוא אינו 'מחבב יהודים'.

    מיד בהגיעם, מבלי לחכות שהשומרים הנמצאים במתחם כל השנה יפתחו להם את השער, חתכו את הגדר המקיף את כל המתחם, וכך הגיעו לאוהל המדובר. ההרס מגיע שבועיים לאחר פירוק' גשר הכהנים שעמד 7 שנים על מקומו, מבלי שהפריע לאף אחד, ואף ראש עיר קודם לא חשב להרוס אותו, עד הנוכחי.

    אחד מעסקני אומן טוען, כי מאבקי השליטה שמנהל ראש העיר מול מתחריו הפוליטיים כבר חרגה מזמן מכל הנורמות, ואף חברי הפרלמנט בקייב כבר התריעו שהמחלוקות הפנימיות בעירייה מחריבים אותה ואת העיר כולה, ופוגעים קשות בתיירות באוקראינה כולה.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ממש מפחיד מה שקורה שם, מפחיד ומדאיג האם אפשר לבקר את רבינו ללא חשש?

    2. 2

      מה עוד צריך לקרות כדי שיבינו להעלות את קבר ר' נחמן לארץ הקודש???

      סכנת נפשות מה שהולך שם…אין אמונה בגויים!!!

    3. 1

      כואב ממש איך שמזניחים לדאבונינו את ציונו של הרה"ק רבי נחמן מברסלב זיע"א